کامپیوتر و اُپن سورس(Computer & Open Source)

آموزش دروس رشته کامپیوتر - نرمافزار اشنایی باسخت افزار سیستم عامل لینوکس شبکه برنامه نویسی معرفی نرم افزار

کامپیوتر و اُپن سورس(Computer & Open Source)

آموزش دروس رشته کامپیوتر - نرمافزار اشنایی باسخت افزار سیستم عامل لینوکس شبکه برنامه نویسی معرفی نرم افزار

راهنمای تصویری فایل سیستم لینوکس

یکی از مشکلات کاربران تازه وارد به دنیای سیستم عامل آزاد و محبوب لینوکس پی بردن به محل ذخیره سازی پرونده های تنظیمات و پیکره بندی سیستم است. شما نیز همانند من علاقمند به دانستن محل ذخیره این پرونده ها در سیستمتان خواهید بود. در این نقشه که تقریبا میتواند اساس کار تمام توزیع ها باشد ٬ به صورت تصویری مکان های پرونده‌های مختلف ثبت و ضبط اطلاعات٬ به شما نشان داده می‌شود.

منبع : تکنو تاکس

http://linuxeducation.blogsky.com

 از دوست خوبم آقا مصطفی به خاطر لطف نظرش نسبت به من تشکر فراوان را دارم کلی من رو شرمنده می کنن 

وبلاگ آقا مصطفی که تو لینک باکس آوردم کلی مطالب عالی داره

نظرات 1 + ارسال نظر
mostafa 1387,01,31 ساعت 11:34 ب.ظ http://linuxeducation.blogsky.com

سلام قربان
مخلص شما هم هستیم
من که کاری نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد